Yataklı Servis Refakatçi Saatleri ve Kuralları
07 Kasım 2022

  • DEĞERLİ HASTALARIMIZ VE YAKINLARI;

    . Hastaların koluna takılan hasta tanıtım bileklikleri, işlemlerde karışıklığı önlemek ve doğru hizmeti aldığınızdan emin olmak için takılmaktadır. Lütfen, hasta tanıtım bilekliklerini taburcu olana kadar çıkarmayınız.
    . Hastanın yanında getirilen ilaçları servis hemşiresine teslim ediniz.
    .Yatak başı panellerde bulunan kumandadaki kırmızı düğme ‘Hemşire Çağrı Düğmesi’ dir. Lütfen ihtiyaç halinde kullanınız.
    .Hasta odalarında her bir yatak başı panele bağlantılı televizyon kumandası bulunmaktadır. Bu kumanda üzerinde, hemşire resmi ile tanımlı bir acil çağrı butonu daha vardır. Bu çağrı butonunun televizyon kumandası ile karıştırılmaması ve acil durumlarda kullanılması önemlidir.
    . Özel eşyalarınızın güvenliğinin kendi sorumluluğunuzda olduğunu unutmayınız.
    .Hasta ve hasta bakım alanlarının mahremiyeti için lütfen görüntü (Fotoğraf, video kaydı vb.) almayınız.
    .Hasta odalarında, yakınlarınızın sizi arayabilecekleri oda telefonu mevcuttur.
    .Hastamızın yanında enfeksiyon riski açısından sadece bir refakatçi kalması uygundur.
    .Hastanızla ve/veya hastanın çevresi ile temas öncesi ve sonrası ellerinizi yıkayınız veya hasta odalarında bulunan el antiseptiğini kullanınız.
    .Doğum travayında ve doğumda gebenin istediği bir refakatçi kabul edilir.
    .Refakatçi girişleri hastane bilgi sistemi üzerinden kat sekreterliği tarafından yapılmaktadır.
    .Vizit saatleri içerisinde (hemşire ve doktor vizitleri) hasta yakınlarının servis dışında bulunan bekleme alanlarında bulunmaları servis düzeni açısından önemlidir.
    . Refakatçilerin, hasta ve servis koridorlarından yüksek sesle konuşmaması, gürültü yapmaması, odadaki televizyonların sesini başkalarını rahatsız etmeyecek şekilde ayarlaması, vizit saatlerinde televizyonu kapatmaları ya da sesini kısık tona ayarlamaları rica olunur.
    . Refakatçiler, vizit saatleri öncesinde oda düzenine dikkat etmelidirler.
    .Hasta odasındaki perdelerin sadece kıyafet değişiminde kapalı tutulması diğer zamanlarda açık tutulması hastanızdaki değişiklikleri anında fark edebilmemiz açısından önemlidir.
    .Hastalar için dışardan sağlık ekibinin izni olmadan yiyecek içecek getirilmemelidir.
    .Yemek servisleri; garsonlar tarafından, hastalara ve refakatçilere refakat kartları görülerek kahvaltı: 06:00, öğle yemeği: 12:00-13:00, akşam yemeği: 18:00-19:00 saatleri arasında verilmektedir. Ayrıca diyet hastaları için ara öğün verilmektedir.
    .Hasta ziyaretleri her gün öğlen: 12:00 - 13:00, akşam: 19:00 - 20:00 saatleri arasında yapılmaktadır. Ziyaret saatleri haricinde ziyaret yapılmamalıdır.
    . Ziyaret saatlerinde diğer hastaları rahatsız etmeyecek şekilde ziyaret saatlerinin kısa tutulması hastalarımızın sağlığı açısından önemlidir.
    . Sağlık ekibinin izni olmadan hastalar klinikten çıkarılmamalıdır.
    .Sağlık personelinin hastanızın bakımı konusunda vereceği bilgi ve eğitimlere uygun davranmanız önemlidir.
    .İhtiyaçlarınız için hastanemiz bünyesinde; berber, mescit, otopark market ve kantinler bulunmaktadır.
    . Refakatçilerin hastane kurallarına uymadıkları durumlarda refakatleri sonlandırılır.
    .Hastanızın ve sizlerin sağlığını düşünerek aldığımız bu kurallar konusunda bizimle işbirliği yaptığınız için teşekkür ederiz.

    GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMİZLE…